Konu
Diş ile ilgili bir soru
18-01-2026, 15:26:19
#1
Madaxell
Kanal tedavisi yaptirali 2 hafta oldu ama o dişim arada ağrıyor özellikle de o tarafla yemek yiyememem yemek istediğim de baskıdan biraz acı hissettirmesi normal mi?