umitgurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tespit edilmeden düzeltilmediği için suçlu muamelesi yapmışlar. Ne kadar bilgim dışı desen dahi vergiden kaçmak adına yapılmış işlem muamelesi yapıyorlar. Bi fotokopici arkadaşımıza da öğlen vaktine kadar sadece pos cihazından kartlı işlem yapmasına rağmen denetime gelip kontrol ettiklerinde hiç nakit işlem görmeyince de aynı muameleyi yaptılar. Arkadaşımız hiç nakit olmadı napayım dese de cezayı kabullendi. İtiraz etse inatlaşsa daha fazlası olacağı için kabulleniyorlar.
ama bu olayda karsi tarafta kabul edip dilekçe veriyor muhasebecime islak imzalı