Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, son zamanlarda evlilik, çocuk oranları düşmeye devam ediyor. Özellikle erkekler neden evlilik önermiyor?
Evlenmek şu hayatta aldığım en doğru karar. Eşim olmasaydı ya da eşim yerine başka biri olsaydı düşünmek dahi beni korkutuyor. İnşallah herkes öteki yarısını bulur.

Not: 21 yıllık evliyim