Hocam konuyu okudum ama açıkçası arkadaşın 'Sanane kardeş' tepkisini haksız bulmadım. Herkesin terazisi kendi cebindedir. Belki paraya sıkışıktır, belki sürümden kazanmak istiyordur, belki de öğrenci harçlığını çıkarıyordur.
Sektörün 'ayaklar altına düşmesi' gibi büyük laflar etmeye gerek yok. Kaliteli iş yapan zaten kendi fiyatını korur. 600 liralık işten, 10 bin liralık güvenlik ve destek bekleyen alıcı varsa hata satıcıda değil alıcıdadır. Bırakalım herkes kendi ticaretini yapsın, biz kendi işimize bakalım.