Demin Bir konuda gördüm kendisini eleştiren kişiye de "sanane kardeş" ifadesini kullanmış bu şahıs.
Şimdi sormak istiyorum:
  1. Bu fiyata site yapan arkadaş, emeğine hiç mi değer biçmiyor?
  2. Bu fiyata verilen hizmetin güvenliği, özgünlüğü ve satış sonrası desteği ne kadar sağlıklı olabilir?
  3. Sektörün bu kadar "ayaklar altına düşmesi" ve emeğin bu denli ucuzlatılması hakkında siz ne düşünüyorsunuz?