Demin Bir konuda gördüm kendisini eleştiren kişiye de "
sanane kardeş" ifadesini kullanmış bu şahıs.
Şimdi sormak istiyorum:
- Bu fiyata site yapan arkadaş, emeğine hiç mi değer biçmiyor?
- Bu fiyata verilen hizmetin güvenliği, özgünlüğü ve satış sonrası desteği ne kadar sağlıklı olabilir?
- Sektörün bu kadar "ayaklar altına düşmesi" ve emeğin bu denli ucuzlatılması hakkında siz ne düşünüyorsunuz?