Önceki siparişimde checking your order kısmında kalmıştı. Yeni siparişte ise order accepted kısmı göründü. Sipariş maili geldi sadece. KYC isteyip istemediğini nasıl anlayacağız? Tekrar destek talebi mi oluşturmalı mıyım yoksa sadece beklemeli miyim?
Bu aşamada istemez, siparişiniz hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın