Selam dostlar.
BİR EV ALMAYA NİYETLENDİK FİYAT 2245
EVİ EV SAHİBİ 5 YIL dolmadan satıyor. burada sanırım değer artışı vergisi odemesi gerekecek.
Bu nedenle evin değerini tapuda 1300 gösterebileceğini söylüyor.
biz güvenli ödemeyle ödeme yapacağımızı söyledik paraın tamamını ileride bu satıştan bize bir sorumluluk doğarmı
ev sahibi rayici düşük gösteriyor.
Biz ev sahibine ibandan göndereceğiz dedik paranın tamamını

evi 2022 de 170 bin göstermiş.