ssusar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, ben sizin gibi ukalaca konuşmadan hemen cevap vereyim. Hizmet satıyorsanız insanlarla uğraşacaksınız yada satış yapmayacaksınız he bir de son seçenek stabil bir program yaparsanız uğraşmazsınız. Proxy olmadan çalışmıyor evet sizde söylemişsiniz aynı ip den sürekli istek gönderilmelyeceğini sayın mediaktif.com sahibi. Güncellemelere anlık ayak uydurmalısınız yada iade olmaz yazınız gibi güncelleme gelince çözemezsek paranız iade olmaz yazsaydınız? Ben Ekim 1 de satın aldım diyelim. Ekim 2 de güncelleme geldi. Benim 10K param çöpe mi gitti? Keriz mi öyle ödeme yapacak insanlar. Öyle bir şey olamaz. Bot satıyorsanız bunun stabilitesini sağlamalısınız yada öyle bir stabilliği yoksa satmamalısınız. Dediğiniz gibi güncellemelere yazılım ile siz ayak uydurmanız lazım. Benim başta ki 2.5K proxy masrafım artmaması lazım. Üstünden yıl geçer firma zam yapar aynı hizmete o zaman anlarım da sizin başta bu proxy ile oluyor dediğiniz hizmeti alamadık, ki alamayan diğer arkadaşlarda varmış - trade vermiş onlarda. 30-40 K dışarda bulursak ve çalışırsa zaten sorun yok ben onu başta fiyatını bilip almışım. Konu güncellemeler değil siz konuyu sapıtmaya çalışıyorsunuz bence. Konu başta konuşulan sabit gider ile sonradan edilecek masrafların uyuşmazlığı. Trade konusunda 1 defa trade verirsiniz savunmanızı 2 defa mı yaptınız? Bildirimde bulundum zaten gereksiz 2. trade attığınızdan dolayı. İade için konuda yazıyor demişsiniz yine de satışın ertesi günü trendyol güncellerse de mi iade yok Enayi mi satış yaptığınız insanlar da konuda yazıyor diyorsunuz O zaman şimdiye kadar programı satın alan herkes mağdur teknik destek bile alamıyorsa. Yani şuan hiç bir şekilde çalışmıyor sanırım. Hala savunabiliyorsunuz birde Neyse bi vakit bulursam şikayet konumu da yazacağım sayın mediaktif . Profil resminiz değişmiş mediaktif yazıyordu
konuyu okumadan satın alım yapmayın bundan sonra konuda imkansız bir güncelleme geldiğinde hiç kimse hak talep edemez yazıyordu zaten, madem aynı ip üzerinden sürekli istek gönderilmeyeceğini söyledik neden dile getirip karalama yapıyorsunuz ayıp değilmi? zaten program stabil çalışıyordu buda yeni çıktı sanırım, sizin baştaki proxy masrafı ile zaten kullanılıyordu program sadece siz tadmin olmadınız.Eğitim verildiğinde hep söylendi bunlar kabul ettiniz sizde. Evet şuan program hiç birşekilde çalışmıyor mantığını bizim programı satın alıp öğrenip kendi programınızı yaptığınız programınızı satmaya başlayabilirsiniz ama dikkat edin iki gün sonra fixlenmesin neyi değiştirip değiştirmeyeceğimizde sizi ilgilendirmez.