Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O arkadaş ben olduğum için size hemen cevap vereyim işimizin gücümüzün arasında birde böyle insanlarla uğraşıyoruz, bundan sonra r10 üzerinden müşteri seçerek satış yapacağız.Bakarmısınız cahilliğe proxy olmadan çalışamıyor yazmış acaba aynı ip üzerinden nasıl çalışacak program koskoca trendyol aynı ip ile hit gönderdiğinizi anlamayacakmı acaba sayın yazılımcı susar arkadaşımız? Akışına bırakın demedik programı sürekli durdurmayın bırakın çalışsın zaten iki güne ürünleriniz yükseliyor dedik.Başta 2500 tl sizin programı satın aldığınızda zaten yeterliydi ve trendyolun algoritması sizin programı satın aldığınız zamandaki gibi durmuyor malesef bizde isterdik aynı şekilde olsun hiç güncelleme gelmesin ama geliyor ne yazıkki.Sizde bu güncellemelere ayak uydurup gerekli masrafları yapmanız gerekiyor 10k vereyim 100k kazanayım ile yürümüyor bu işler , piyasayı araştırırsanız bu tarz programları aylık 30-40k dan aşağıya bulamazsınız.Sizin gibi bir kaç müşterimizde aynı sorunları(proxy ile ilgili) yaşadığı için programa request özelliğini ekledik ve size güncelleme olduğunu yazdık ama nedense bir türlü geri dönüş yapmadınız ve sizden ücrette talep edilmedi.- trade gelirsek sizin bizim hakkınızda kafanıza göre yazdığınız -trade karşılık savunmamızı dile getirdik sürekli -trade atılmıyor r10da bunuda öğrenin eğer bununla ilgili bir sorununuz varsa bildirim butonunu kullanabilirsiniz.İade ise konuda yazıyordu satın alındıktan sonra iade yok diye mağduriyetiniz varsa teknik destek alıyorsunuz, en ufak bir sorunda iade istenilmez öyle zaten trendyola şuan imkansız güncelleme geldi.İstesenizde teknik destek alamazsınız.

Merhabalar, ben sizin gibi ukalaca konuşmadan hemen cevap vereyim. Hizmet satıyorsanız insanlarla uğraşacaksınız yada satış yapmayacaksınız he bir de son seçenek stabil bir program yaparsanız uğraşmazsınız. Proxy olmadan çalışmıyor evet sizde söylemişsiniz aynı ip den sürekli istek gönderilmelyeceğini sayın mediaktif.com sahibi. Güncellemelere anlık ayak uydurmalısınız yada iade olmaz yazınız gibi güncelleme gelince çözemezsek paranız iade olmaz yazsaydınız? Ben Ekim 1 de satın aldım diyelim. Ekim 2 de güncelleme geldi. Benim 10K param çöpe mi gitti? Keriz mi öyle ödeme yapacak insanlar. Öyle bir şey olamaz. Bot satıyorsanız bunun stabilitesini sağlamalısınız yada öyle bir stabilliği yoksa satmamalısınız. Dediğiniz gibi güncellemelere yazılım ile siz ayak uydurmanız lazım. Benim başta ki 2.5K proxy masrafım artmaması lazım. Üstünden yıl geçer firma zam yapar aynı hizmete o zaman anlarım da sizin başta bu proxy ile oluyor dediğiniz hizmeti alamadık, ki alamayan diğer arkadaşlarda varmış - trade vermiş onlarda. 30-40 K dışarda bulursak ve çalışırsa zaten sorun yok ben onu başta fiyatını bilip almışım. Konu güncellemeler değil siz konuyu sapıtmaya çalışıyorsunuz bence. Konu başta konuşulan sabit gider ile sonradan edilecek masrafların uyuşmazlığı. Trade konusunda 1 defa trade verirsiniz savunmanızı 2 defa mı yaptınız? Bildirimde bulundum zaten gereksiz 2. trade attığınızdan dolayı. İade için konuda yazıyor demişsiniz yine de satışın ertesi günü trendyol güncellerse de mi iade yok Enayi mi satış yaptığınız insanlar da konuda yazıyor diyorsunuz O zaman şimdiye kadar programı satın alan herkes mağdur teknik destek bile alamıyorsa. Yani şuan hiç bir şekilde çalışmıyor sanırım. Hala savunabiliyorsunuz birde Neyse bi vakit bulursam şikayet konumu da yazacağım sayın mediaktif . Profil resminiz değişmiş mediaktif yazıyordu