O arkadaş ben olduğum için size hemen cevap vereyim işimizin gücümüzün arasında birde böyle insanlarla uğraşıyoruz, bundan sonra r10 üzerinden müşteri seçerek satış yapacağız.Bakarmısınız cahilliğe proxy olmadan çalışamıyor yazmış acaba aynı ip üzerinden nasıl çalışacak program koskoca trendyol aynı ip ile hit gönderdiğinizi anlamayacakmı acaba sayın yazılımcı susar arkadaşımız? Akışına bırakın demedik programı sürekli durdurmayın bırakın çalışsın zaten iki güne ürünleriniz yükseliyor dedik.Başta 2500 tl sizin programı satın aldığınızda zaten yeterliydi ve trendyolun algoritması sizin programı satın aldığınız zamandaki gibi durmuyor malesef bizde isterdik aynı şekilde olsun hiç güncelleme gelmesin ama geliyor ne yazıkki.Sizde bu güncellemelere ayak uydurup gerekli masrafları yapmanız gerekiyor 10k vereyim 100k kazanayım ile yürümüyor bu işler , piyasayı araştırırsanız bu tarz programları aylık 30-40k dan aşağıya bulamazsınız.Sizin gibi bir kaç müşterimizde aynı sorunları(proxy ile ilgili) yaşadığı için programa request özelliğini ekledik ve size güncelleme olduğunu yazdık ama nedense bir türlü geri dönüş yapmadınız ve sizden ücrette talep edilmedi.- trade gelirsek sizin bizim hakkınızda kafanıza göre yazdığınız -trade karşılık savunmamızı dile getirdik sürekli -trade atılmıyor r10da bunuda öğrenin eğer bununla ilgili bir sorununuz varsa bildirim butonunu kullanabilirsiniz.İade ise konuda yazıyordu satın alındıktan sonra iade yok diye mağduriyetiniz varsa teknik destek alıyorsunuz, en ufak bir sorunda iade istenilmez öyle zaten trendyola şuan imkansız güncelleme geldi.İstesenizde teknik destek alamazsınız.Ekimde satın almış programı 3 ay kullanmış şuan imkansız güncelleme geldi diye kullanamıyor, sorun çıkarıyor kurnazlığa bak.R10.net in bu şekilde olduğunu bilmiyorduk hemen sildireceğim üyeliğimi.