Keşke sadece fastfodun tadı değişmiş olsaydı. Ne yazık ki yediğimiz içtiğimiz herşey de katkı kullanılıyor. Hiç birşeyin tadı eski gibi değil. İnsanların ömürlerini kısalttılar. Eskiden 80 90 yaşına gelince ölürdü insanlar şimdi 50 60 gelince kalp krizi geçirip vefat ediyor. Allah sonumuzu hayır etsin.