Güzeldi demeyelim, daha iyiydi diyelim.
Yediğimiz yemeğin tadı, kalitesi bundan 5-10 sene önce çok çok daha güzeldi.
Daha gönül rahatlığıyla yiyebiliyorduk.
Şu anda bir yer kurumsal değilse, sirkülasyonu çok değilse insan ister istemez çekiniyor.
Son videolarda paylaşılan işletmelerin durumu da içler acısı. Propoganda veya değil.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Artık daha fazla para kazanmak için neleri koymuyorlarsa eski tadları yok