Güzeldi demeyelim, daha iyiydi diyelim.
Yediğimiz yemeğin tadı, kalitesi bundan 5-10 sene önce çok çok daha güzeldi.
Daha gönül rahatlığıyla yiyebiliyorduk.

Şu anda bir yer kurumsal değilse, sirkülasyonu çok değilse insan ister istemez çekiniyor.
Son videolarda paylaşılan işletmelerin durumu da içler acısı. Propoganda veya değil fark etmez.

Son 4 senedir adam akıllı fastfood tüketen birisi değilim, ayda 2-3 kez tüketiyordum artık tam sağlıklı bir yaşama geçmiş durumdayım.

Siz ne düşünüyorsunuz?