Hocam şu kafadan bi çıkın isterseniz. Neden sürekli bı erkek ilgi göstermek zorunda kadın göstersin neden birilerinin egosunu tatmin etmek zorunda hissediyorsunuz kendinizi. Bu kadına eyvallah edecek kadar ezik olmamak gerekir. Duruş her şeydir bence geçici bı hayat.
Karşılıklı güzel kardeşim karşılıklı.. empati kur dedim onuda kurmadın😅
Bence en mantıklısı evde iş yapmayacaksın. Kesin çözüm.yoksa ev huzurunu alaman
Haha bak buna çok katılıyorum bu doğru😀