Merhaba arkadaşlar,

Yazar olan, kitap çıkarmış ya da doğrudan yayınevleriyle çalışmış arkadaşların görüşlerine ihtiyacım var.

2016 yılında ilk romanımı çıkarmıştım ancak çalıştığım yayıneviyle ciddi sorunlar yaşadım (iletişim, dağıtım, tanıtım vs.). O yüzden bu kez çok daha temkinli olmak istiyorum. Yakında yeni romanımı yayımlamayı planlıyorum (Cinayet&Polisiye) ve gerekirse iyi bir bütçe ayırarak güvenilir, sözleşmesi sağlam, dağıtımı ve editoryal süreci düzgün bir yayıneviyle çalışmak istiyorum.

Bu konuda:
  • Bizzat çalışıp memnun kaldığınız yayınevleri
  • Uzak durulması gereken yerler
  • Sözleşmede özellikle dikkat edilmesi gereken maddeler
  • Ücretli / ortak baskı / telif usulü konularındaki deneyimleriniz
varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Tür fark etmez (roman), önemli olan işini düzgün yapan bir yayınevi olması.
Şimdiden teşekkürler.