Merhaba arkadaşlar,
Yazar olan, kitap çıkarmış ya da doğrudan yayınevleriyle çalışmış arkadaşların görüşlerine ihtiyacım var.
2016 yılında ilk romanımı çıkarmıştım ancak çalıştığım yayıneviyle ciddi sorunlar yaşadım (iletişim, dağıtım, tanıtım vs.). O yüzden bu kez çok daha temkinli olmak istiyorum. Yakında yeni romanımı yayımlamayı planlıyorum (Cinayet&Polisiye) ve gerekirse iyi bir bütçe ayırarak
güvenilir, sözleşmesi sağlam, dağıtımı ve editoryal süreci düzgün bir yayıneviyle çalışmak istiyorum.
Bu konuda:
- Bizzat çalışıp memnun kaldığınız yayınevleri
- Uzak durulması gereken yerler
- Sözleşmede özellikle dikkat edilmesi gereken maddeler
- Ücretli / ortak baskı / telif usulü konularındaki deneyimleriniz
varsa paylaşırsanız çok sevinirim. Tür fark etmez (roman), önemli olan işini düzgün yapan bir yayınevi olması.
Şimdiden teşekkürler.