Merhaba Arkadaşlar bi tane özel hastane benden fazla ödeme aldığı için ve fatura kesilmediği için onları Şikayet Etim Şimdi karar verilmiş bana geri iade için bundan sonra süreç nasıl devam edecek bu ödemeyi almam için