Bir kaç gündür dikkatimi cekti Türkiye DataCenter üzerinden bazı sorunlar var, yavaşlama kesinti gibi.. Hadi hayırlısı vardır bişeyler galiba
İlk akla gelen Saldırı
Bir kaç gündür değil hocam son 1 haftadır bu şekilde R10 da hosting şirkletin %99 Çöküyor. Ya dediğiniz gibi saldırı yada Turktelekom alakalı.