klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç gündür dikkatimi cekti Türkiye DataCenter üzerinden bazı sorunlar var, yavaşlama kesinti gibi.. Hadi hayırlısı vardır bişeyler galiba
İlk akla gelen Saldırı
Bir kaç gündür değil hocam son 1 haftadır bu şekilde R10 da hosting şirkletin %99 Çöküyor. Ya dediğiniz gibi saldırı yada Turktelekom alakalı.