Konu
Bıktım artık trafik cezası ödemekten
12-12-2025, 16:18:00
#9
erdemozturk52
anilguler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şehir içi hız sınırı o yüzden 50 km/s, 80'le giderken kırmızıda nasıl durayım diyorsun da
yavaş sürün yavaş..
Hocam ben 80 diyorum ama o kadar da yoktur ayrıca 50 lik yol değil 3 şeritli otoban