anilguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şehir içi hız sınırı o yüzden 50 km/s, 80'le giderken kırmızıda nasıl durayım diyorsun da yavaş sürün yavaş..
Hocam ben 80 diyorum ama o kadar da yoktur ayrıca 50 lik yol değil 3 şeritli otoban