dostum. basit bir excel yap. bese ne kadar yatıracaksan bir hesap açıp oraya yatır aylık faiz işlet 10 yıl sonunda bes sana ne vericek kendi hesabından aylık ne alıcaksın hesbaını yap. bu hesabı bana besçiler yaptı biraz samimi olunca arada uçurum filanda yok arada resmen galaxiler filan var. ornek veriyorum bes sana 10 yıl sonunda sisteme devam edersen emekli maaşın artar filan diyor istemeyip çıkarsan şu kadar para alıp yaşın gelince şu kadar emekli maaşı alıcaksın diycek. bi excelde yap hesabını birinde alıcaksın bugunun parasıyla sallıyorum 15 binlira kendi hesabından ayda alıcaksın 80-90 binlira haberin olsun