Karaborsaya düşmüş şekilde satacak olanlar lütfen yazmasın uygun fiyata derbi için alıyorum
konu sahibinin müsadesi ile bende arıyorum
Hanım maçı izleyecem diye başımın etini yedi varsa bende rıca edıcem.
3 aylık kodlardan var bende normalde piyasa fiyatından satıyorum ancak size özeden yazarsanız güzel gir fiyat vereceğim. Hatırlatayım bende sadece 3 aylık kodlardan var haftalık falan yok ki bendeki hepsinden avantajlı