öncelikle elinize sağlık. bende mobil uygulama geliştirip yayınlamayı düşünüyorum ama kazanç kısmı hakkında pek bilgi bulamadım.
admob dan onay alması kolaymı. yani her uygulamaya ekleyebilirmiyiz reklamları.
birde bu konular hakkında bildiğiniz youtube videoları varsa öğrenmek isterim