• 30-11-2025, 16:59:16
    #1
    Herkese selamlar 👋🏻


    Basit uygulamalar geliştirip Google Play de yayımlıyorum. Aklıma takılan durumlar için fikirlerinize ihtiyacım var.

    StarName ve My Notes uygulamalarım +50 kullanıcıya ulaştı. Kullanıcı kitlesi için çaba sarf etmedim.

    ==> Bu uygulamalara yeni AdMob ekledim. Ama AdMob’da tıklama başına 10 kuruş 😁 gibi düşük bir kazanç elde ettim. AdMob’dan daha yüksek gelir elde ediliyor mu?


    Şimdi ise Masalmatik adlı yeni uygulamamı yayına aldım. Uygulamanın fikrini sevmiştim fakat 5 gün oldu ve hala organik kullanıcı edinemedi.

    ==> Nasıl edineceğim bilemiyorum. Bu kitleye nasıl ulaşabilirim veya Uygulama kitlesini arttırmak için neler yapıyorsunuz acaba?

    Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum ✨

    Ayrıca eğer isterseniz karşılıklı destek olabiliriz 🌸
  • 30-11-2025, 17:02:50
    #2
    Hocam maalesef ki Tier listesinin en baş ülkelerinde ünlenmeniz lazım ki admob'dan gelir elde edebileseniz bende düz hesap 28 gün kısmında 4.400 reklam gösterimi var 206 TL geliri var kitle sadece Türkiye admob içinde Tier 3 listesinde ama bu 4.400 reklam gösterimi abd, ingiltere gibi tier 1 listesinde ülkelerde olsaydı daha fazla gelir elde edebilirdim belki de 5-6 katı yada daha fazla tier 1 harici ülkelere admob yerine üyelik satmanızı öneririm. yada Tier 1 olsun diyorsanız illa ya talih kuşu konmalı size yada Google Ads gibi yerlerden iyi para yakmanız lazım reklamlara
  • 30-11-2025, 17:05:27
    #3
    öncelikle elinize sağlık. bende mobil uygulama geliştirip yayınlamayı düşünüyorum ama kazanç kısmı hakkında pek bilgi bulamadım.
    admob dan onay alması kolaymı. yani her uygulamaya ekleyebilirmiyiz reklamları.
    birde bu konular hakkında bildiğiniz youtube videoları varsa öğrenmek isterim
  • 30-11-2025, 17:15:25
    #4
    MustafaCag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam maalesef ki Tier listesinin en baş ülkelerinde ünlenmeniz lazım ki admob'dan gelir elde edebileseniz bende düz hesap 28 gün kısmında 4.400 reklam gösterimi var 206 TL geliri var kitle sadece Türkiye admob içinde Tier 3 listesinde ama bu 4.400 reklam gösterimi abd, ingiltere gibi tier 1 listesinde ülkelerde olsaydı daha fazla gelir elde edebilirdim belki de 5-6 katı yada daha fazla tier 1 harici ülkelere admob yerine üyelik satmanızı öneririm. yada Tier 1 olsun diyorsanız illa ya talih kuşu konmalı size yada Google Ads gibi yerlerden iyi para yakmanız lazım reklamlara
    Hocam çok güzel açıklamışsınız sağolun. Tier listesinden kastınız top uygulamalar arasında olmak mıdır ?
  • 30-11-2025, 17:19:04
    #5
    AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle elinize sağlık. bende mobil uygulama geliştirip yayınlamayı düşünüyorum ama kazanç kısmı hakkında pek bilgi bulamadım.
    admob dan onay alması kolaymı. yani her uygulamaya ekleyebilirmiyiz reklamları.
    birde bu konular hakkında bildiğiniz youtube videoları varsa öğrenmek isterim
    Kazanç kısmına yeni girdim sayılır. Admob dan kolaylıkla onay aldım sıkıntı yaşamadım.
    Video olarak sadece bunu izledim. İlk 7 dakikasını izlemek yetiyor.
  • 30-11-2025, 17:26:06
    #6
    AleynaEser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok güzel açıklamışsınız sağolun. Tier listesinden kastınız top uygulamalar arasında olmak mıdır ?
    Yok hayır ülkeleri kastetmiştim gelir oranları için Tier listesi vardır Google tarafından uyarlanmış bu liste ülkeleri içerir kısa bir örnekle açıklamak gerekirse...

    altta verdiğim listedeki ülkelerde uygulamanızın indirilip kullanılması lazım (admob geliri için Tier 1 veya Tier 2 tabi ki gerisi boş)



    Tier 1 (En yüksek kazanç)

    • ABD
    • Kanada
    • Birleşik Krallık
    • Avustralya
    • Almanya

    Tier 2

    • Fransa
    • İtalya
    • İspanya
    • Hollanda
    • İsveç

    Tier 3

    • Türkiye
    • Polonya
    • Meksika
    • Brezilya
    • Hindistan

    Tier 4 (En düşük kazanç)

    • Pakistan
    • Bangladeş
    • Endonezya
    • Mısır
    • Nijerya
  • 30-11-2025, 17:45:02
    #7
    MustafaCag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hayır ülkeleri kastetmiştim gelir oranları için Tier listesi vardır Google tarafından uyarlanmış bu liste ülkeleri içerir kısa bir örnekle açıklamak gerekirse...

    altta verdiğim listedeki ülkelerde uygulamanızın indirilip kullanılması lazım (admob geliri için Tier 1 veya Tier 2 tabi ki gerisi boş)



    Tier 1 (En yüksek kazanç)

    • ABD
    • Kanada
    • Birleşik Krallık
    • Avustralya
    • Almanya

    Tier 2

    • Fransa
    • İtalya
    • İspanya
    • Hollanda
    • İsveç

    Tier 3

    • Türkiye
    • Polonya
    • Meksika
    • Brezilya
    • Hindistan

    Tier 4 (En düşük kazanç)

    • Pakistan
    • Bangladeş
    • Endonezya
    • Mısır
    • Nijerya
    Şimdi anladım hocam. O zaman bu uygulamaya dil desteği ekleyip diğer ülkelere de açmalıyım sanırım.
  • 05-12-2025, 23:21:52
    #8
    Hocam tebrikler. Bende de aynı mantıkla çalışan bir uygulama var. İsmi LafontAI. Organik çok büyümüyor maalesef reklam vermek gerek. Uygulamamı incelemek istersen link verebilirim.
  • 08-12-2025, 13:45:09
    #9
    mehdikosaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tebrikler. Bende de aynı mantıkla çalışan bir uygulama var. İsmi LafontAI. Organik çok büyümüyor maalesef reklam vermek gerek. Uygulamamı incelemek istersen link verebilirim.
    Uygulamanızı inceledim elinize sağlık . 100+ indirme almış gayet iyi gidiyor gibi. Başarılar dilerim. Admob eklediniz mi acaba? Farklı dillerde destek sununca daha iyi admob geliri oluştu.