Herkese selamlar 👋🏻


Basit uygulamalar geliştirip Google Play de yayımlıyorum. Aklıma takılan durumlar için fikirlerinize ihtiyacım var.

StarName ve My Notes uygulamalarım +50 kullanıcıya ulaştı. Kullanıcı kitlesi için çaba sarf etmedim.

==> Bu uygulamalara yeni AdMob ekledim. Ama AdMob’da tıklama başına 10 kuruş 😁 gibi düşük bir kazanç elde ettim. AdMob’dan daha yüksek gelir elde ediliyor mu?


Şimdi ise Masalmatik adlı yeni uygulamamı yayına aldım. Uygulamanın fikrini sevmiştim fakat 5 gün oldu ve hala organik kullanıcı edinemedi.

==> Nasıl edineceğim bilemiyorum. Bu kitleye nasıl ulaşabilirim veya Uygulama kitlesini arttırmak için neler yapıyorsunuz acaba?

Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum ✨

Ayrıca eğer isterseniz karşılıklı destek olabiliriz 🌸