Herkese selamlar 👋🏻
Basit uygulamalar geliştirip
Google Play de yayımlıyorum. Aklıma takılan durumlar için fikirlerinize ihtiyacım var.
StarName ve
My Notes uygulamalarım +50 kullanıcıya ulaştı. Kullanıcı kitlesi için çaba sarf etmedim.
==> Bu uygulamalara yeni AdMob ekledim. Ama AdMobda tıklama başına
10 kuruş 😁 gibi düşük bir kazanç elde ettim. AdMobdan daha yüksek gelir elde ediliyor mu?
Şimdi ise
Masalmatik adlı yeni uygulamamı yayına aldım. Uygulamanın fikrini sevmiştim fakat 5 gün oldu ve hala organik kullanıcı edinemedi.
==> Nasıl edineceğim bilemiyorum. Bu kitleye nasıl ulaşabilirim veya Uygulama kitlesini arttırmak için neler yapıyorsunuz acaba?
Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum ✨
Ayrıca eğer isterseniz karşılıklı destek olabiliriz 🌸