Evet kuşçu geldi. Şimdi size az ama öz bilgilerimden bahsedeyim. Çok uzun yıllar Çatıda, bahçede, kömürlükte, balkon da her yerde besledim. Balkon güvercinleri sürekli koku yapıyor. Siz ne kadar temizlerim deseniz bile içeriye koku geliyor ve kuşların tüyleri geliyor. Branda ile kapatsaniz ancak güneşi engeller. Soğuk engelleyemez. Her halükarda kuşların günahına gireceksiniz. Çünkü o kuşlar uçmayacak. Kanatları da tutulacak. Hadi ucururum deseniz oraya buraya konacak yine uğraş dur. En temizi hiç beslemeyin. Çok şükür ben o hastalıktan kurtuldum umarım sizde kurtulursunuz.