Özellikle 11 haneli olarak markamı oluşturup ve TPE’den resmi olarak onayını aldığım, kullanıma tamamen uygun bulunan markamı Netgsm kendi keyfi değerlendirmesiyle reddetti. Üstelik bunun nedenini açıklamak yerine, konuyla hiç alakası olmayan yuvarlak ve kaçamak cümlelerle geçiştirdiler.
Resmî kurumun uygun gördüğü bir başlığı, kendi iç yorumlarıyla işleme almamak; profesyonellikten ziyade kurumsal karmaşa ve işbilmezlik göstergesi. Süreci netleştirmek yerine müşteriyi oyalayan, belirsiz cevaplarla top çeviren bu yaklaşım Netgsm’in çalışma düzeni hakkında fazlasıyla fikir veriyor.
Kısacası: TPE onaylıyor, Netgsm ‘beğenmedik’ diyor… Gerisini siz düşünün. Kesinlikle uzak durulması gereken bir firma.