Pixtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar alternatif program fikri istemiyorum. anydesk lisansı arıyorum. gayet net bir şekilde açıkladığımı düşünüyorum
Seni insan yerine koyup para vermemen için fikir sunmuşlardır. Adamlara bir teşekkür edeceğine yazdığına bak.