white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yıllardır daha pahalı olsa dahi Amazon.com.tr den alışveriş yapıyorum. Gerçekten inanılmaz bir firma.

Halı yıkama makinesi aldım. 2. Ayda bozuldu. Üretici firma ile görüştüm gönderin tamir edelim dediler. Amazona sorgusuz sualsiz iade ettim bir kaç günde ücret iadesi yaptılar.

Daha önce hepsiburada satıcısından aldığım laptopu bozuk olmasına rağmen iade etmek için Dell ile iletişime geçip onların yazısı ile iade etmeyi başarmıştım.

Amazon inanılmaz üst düzey bir hizmet vermekte. Gerçekten teşekkürler.
amazonun tek tutulması olayı bu hocam.Her zaman tüketicinin yanında.Sen sadece türkiyede şahit oluyorsun.Birde yurtdışındakileri gör.Bu söylediklerini method olarak satıyorlar.Nasıl iade edilir.Nasıl kupon alınır.