ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 1 hafta once xiaomi modelini aldım alırkende baya araştırdım ancak dyson gibi markalara 20 30 bin lira verebilcek durumda değilim maalesef bende xiaomi aldım ve ben sabahları her uyandıgımda odamda berbat bir koku oluyordu yaz kış camım kesin açık kalmak zorundaydı
ama çok şükür düzeldi daha temiz ve kokusuz oldu odam sabahları yorgun uyanıyordum onada etki etti psikolojikte olabilir bilmiyorum ama gayet iyi keşke daha erken alsaymışım
hangi modeli aldınız hocam