CagdasER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faydana olmaz 'KDV 2 Beyannamesi, Katma Değer Vergisi Kanunu'na göre belirli işlemler için sorumlu sıfatıyla beyan edilmesi gereken bir beyannamedir. Temel olarak, yurt dışından yapılan hizmet alımları, KDV mükellefi olmayan kişilerden alınan hizmetler ve benzeri durumlarda KDV'nin Türkiye'de ödenmesini sağlamak amacıyla düzenlenir.'

KDV 2 den KDV1 işlemen lazım. Bu doğrultuda yurtdışına ödemediğin KDV içerde ödemek durumunda bile kalırsın.

Daha detaylı biri açıklar
Yani dediğinize göre 399tl ödedik ve türkiyede bunun KDV'sini yine ödersek gider gösteririz. Bunun doğru yolu gider pusulası mı doldurmaktır?

Bu durumda kârımız ne oluyor bu işlemi yapmaya değer mi