Faydana olmaz 'KDV 2 Beyannamesi, Katma Değer Vergisi Kanunu'na göre belirli işlemler için sorumlu sıfatıyla beyan edilmesi gereken bir beyannamedir. Temel olarak, yurt dışından yapılan hizmet alımları, KDV mükellefi olmayan kişilerden alınan hizmetler ve benzeri durumlarda KDV'nin Türkiye'de ödenmesini sağlamak amacıyla düzenlenir.'

KDV 2 den KDV1 işlemen lazım. Bu doğrultuda yurtdışına ödemediğin KDV içerde ödemek durumunda bile kalırsın.

Daha detaylı biri açıklar