Trafiğe yıllar önce sürücü olarak çıktığımda şunu anladım;

Bizlere daha ilkokuldan itibaren öğretilen "Türk insanı çok anlayışlı, çok kibar, çok misafirperver, çok hoşgörülü" tamamen bir palavraymış, millet olarak trafiğe çıkınca kanımız bozuluyor.