Çok olgun davranmışsın çoğu insan o anda öfkesine yenik düşüp geri dönülmez bir hata yapabiliyor.
Günümüzde her şey saniyeler içinde videoya alınabiliyor ve bağlam kopuk şekilde yayılıyor.
Bu da mağdur ile saldırganın yer değiştirmesine bile neden olabiliyor.
Böyle durumlarda en doğru tavır, senin yaptığın gibi sakin kalmak,
Kavgadan uzak durmak. Onur kırıcı olsa da, bazen en büyük güç sinirine hakim olmaktır.
çok güzel dediniz hocam, artık erkeklik belde ki silah oldu ters bir şey olduğunda yolda arabayla giderken bir motorcu gelip ateş edip öldürebiliyor bile. O yüzden hiç gerek yok he geri adım attım diye insanın gururu kırılabilir tabi bende olsam bende öyle hissederim, araç kamerası şart. Tabii ülke şartlarına göre pek işe yarar bir çözüm değil ama elde kanıt olması gerek. ön ve arka kamera şart artık