Çok olgun davranmışsın çoğu insan o anda öfkesine yenik düşüp geri dönülmez bir hata yapabiliyor.
Günümüzde her şey saniyeler içinde videoya alınabiliyor ve bağlam kopuk şekilde yayılıyor.
Bu da mağdur ile saldırganın yer değiştirmesine bile neden olabiliyor.
Böyle durumlarda en doğru tavır, senin yaptığın gibi sakin kalmak,
Kavgadan uzak durmak. Onur kırıcı olsa da, bazen en büyük güç sinirine hakim olmaktır.