Günümüzde trafik canavarlarının 10 milyon arttığı bir döneme denk geldik, bir konuda size danışacağım.
Bugün direksiyondayken öndeki araca geçmesi için yer vermek amacıyla geriye yanaştım ve arkamdaki araç inip camı tıktıkladı. "Heralde devam edeyim diye yapmıştır" deyip yoluma devam ettim. Lakin araç arkamdan ısrarla korna çalıp yanıma yanaştı. Sen dalga mı geçiyorsun üslubuyla, yanında kadınlar ve çocuklar olmasına rağmen "ki amacı muhtemelen bela çıkarmak" ters ters konuşmaya başladı. Bir şekilde alttan alıp "Ben seninle niye dalga geçeyim abi, kusura bakma" dedim ve konuyu kapadım.
Burda aslında demem gereken şu; günde binlerce video meşhur oluyor, aracından çıkıp arkadaki aracın camını patlatanlar mı dersin, çekiçle saldıranlar mı dersin... Ancak araç içerisindeki arkadaş videoya alıyor her şeyi, (ya da işine geldiği yerden sonrasını kayda alıyo) Tabii türk milleti olarak videoda saldıran, cinnet geçiren kişileri gördüğümüz gibi yargısız infaz tanısıına geçtiğimizde maalesef ki bir gerçek. Tabii şiddet çözüm değil ancak bugün başıma bu geldikten sonra sorgulamadım değil.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
not : şahsen benim aklıma "beni tahrik ettiğinde araçtan çıkıp ters birşey yaparsam videoya alır, bende diğerleri gibi tüm türkiye tarafından linçlenirim" gibi birşey geldi. Çünkü burada anlatamadığım kadar tahrik edici söylemler bulunuyordu...