Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır satışı engellemez fakat, şikayet durumunda ceza yersiniz.
bu nedenle cihazı satıp parasını gelir olarak kaydetmeniz gerekir.

Ek bilgi:
şirket üzerine aldığım telefonu forumda satmıştım. birisi şikayet etmiş beni. ama bende faturasını kullanmamıştım. yani devletin bir KDV yada vergi kaçağı olmadığı için dosya kapandı. ( Hem parasını gönderdi cihaz aldı hemde şikayet etti )
Hocam ben genelde takas kampanyalarına veriyorum hb ile. onlar para falan yatırmıyor yeni cihazın faturadan düşüyorlar. bulaşmayayım böyle bir şey varsa.