hayır satışı engellemez fakat, şikayet durumunda ceza yersiniz.
bu nedenle cihazı satıp parasını gelir olarak kaydetmeniz gerekir.
Ek bilgi:
şirket üzerine aldığım telefonu forumda satmıştım. birisi şikayet etmiş beni. ama bende faturasını kullanmamıştım. yani devletin bir KDV yada vergi kaçağı olmadığı için dosya kapandı. ( Hem parasını gönderdi cihaz aldı hemde şikayet etti

)