Arkadaşlar 2020-2022 arası subaru outback xt touring gibi bişi almayı düşünüyorum. deneyimi olan aracı veya markayı bilenler yorum yapabilirler mi.
açıkçası GLE 350 ile subaru arasında kaldım. subaru için çok kaliteli diyorlar sorunsuz sıkıntısız uzun yıllar binersin. mercedes içinse full problem diyorlar.
siz ne düşünüyorsunuz?