Merhaba, yaklaşık 2 ay önce buradan birisi ile site tasarımı hakkında anlaştık ve script satışı yapıldı. kurulum sağlandı vs. ancak işlerimin yoğunlugu sebebiyle siteye bakamadım ve kendisine extra ücret ödeyerek sitenin düzenlenmesini istedim çoğu alan çalışmıyor admin panelinde vs hatalar var ancak bu kişi hiçbir şekilde düzeltme yapmadı ve bu gün siteyi düzenleyecektim ancak site şimdi de hiç açılmıyor. alışveriş yapılalı 2 ay oldu. şimdi bir şikayet konusu açma hakkım var mı? yoksa zaman aşımına mı uğradı?