Bana yapılsa asla affetmem dediğiniz ne var?
Ve gerçekten bu istemediğiniz şeyi bir kişi size yapsa, ardından bir süre sonra sizden yardım istese. Yardım eder misiniz?


Bu iki soru aslında çok şeyi ortaya çıkartıyor. Kişinin kendi egosu, karakteri, vicdanı ve bir çok şey hakkında değerli sonuçlar veriyor.
Test etmek istiyorsanız bu iki soruyu kendinize sormayı deneyebilirsiniz.
Asla affetmem dediğiniz şey her hangi bir şey olabilir. örneğin ben, ticaret yaptığım kişi arkamdan iş çeviriyorsa o kişiyi asla affetmem diye düşünüyorum, fakat bir gün yardıma ihtiyacı olsa ve benden yardım istese. İnsanlık namına yardım eder miyim, vicdanım mı yoksa tecrübelerim mi ağır basar bilemiyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz?