En azından bunun suç kaydı olduğunu görüp ona göre ticaret yapmamayı tercih edebiliriz, biraz da yapmayı tercih edenlerin kabahati bence. göz göre göre bu adamla ticaret yapılmaz ki sokakta öyle bir şansımız olmuyor ne yazık ki