Merhaba, babam 2.5 yıldır ağır bir şekilde demans ve alzheimer (56 yaşında) bu süreçte çok yorulduk ve zorlandık. Devam da ediyoruz. Fakat baktığımız bir üzüm bağı vardı. Annem tek bakamaz. Bende kurumsal da çalışıyorum çok ilgilenmiyorum. Şu an vasilik sürecini yeni aldık ve uygun görüldü. Madde olarak mal varlığı değişimi olursa 1 hafta içinde mahkememize bildiriniz yazıyor. Bizim niyetimiz de ilgilenmediğimiz tarlayı satıp bir ev ile daha iyi bir ortam oluşturmak.

Bu konu hakkında tecrübesi olan varsa direkt tapu veya noter üzerinden elimizdeki mahkemenin vasilik kararı ile satış yapılır mı yoksa satış için ayrı bir başvuru mu gerekir? Bilemiyoruz, internet üzerinde veri de yok ama tecrübe edinmiş benim gibi bu durumu yaşamış arkadaşlarım varsa cevaplarsa mutlu olurum.