Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne abartmayı seviyorsunuz hocam ya, adam kalkıp kanatsız uçabilmem mümkün müdür diye sormamış, marka bir arabadan resim istemiş, belli ki bir ihtiyacı olmuş sormuş. arabası olan yardım eder çok ilginizi çekmiyor ise böyle konular girmeyin kardeşim bu kadar basit yani, millet artık soru soramıyor, her konunun altına gelip yok foruma bak, yok böyle konu mu olur, isteyen çıkıp 1+1 kaç ediyor diye de sorabilir, kalkıp böyle şeyler yazmaya gerek yok beğenmeyen okumasın kendisini de yormasın.
Boşa dil dökmeyin hocam, nitekim bu tarz olaylar ciddiye alınsa idi... Zaten hâlâ daha bu tarz konular açılmazdı, ki.... Konu da sorulması absürt bir olay da göremiyorum, bana göre her hangi bir soru sorulabilen mekanlardır forumlar, beni asıl şaşırtan Nihat Hatipoğlu programları dahil sorulan absürt ve de komedi himayesinde ki sorulardır, ben de onları soranların seviyelerini, zihniyetlerini anlayamıyorum bir türlü.. Ama eğlenceli de değil, değil yani... 😂