Bu forum artık eski ciddiyetini kaybetti..
Ne abartmayı seviyorsunuz hocam ya, adam kalkıp kanatsız uçabilmem mümkün müdür diye sormamış, marka bir arabadan resim istemiş, belli ki bir ihtiyacı olmuş sormuş. arabası olan yardım eder çok ilginizi çekmiyor ise böyle konular girmeyin kardeşim bu kadar basit yani, millet artık soru soramıyor, her konunun altına gelip yok foruma bak, yok böyle konu mu olur, isteyen çıkıp 1+1 kaç ediyor diye de sorabilir, kalkıp böyle şeyler yazmaya gerek yok beğenmeyen okumasın kendisini de yormasın.