1. 2 Milyon araç ödemesi ayda 5bin değil minimum 15bin civarı olur.
2. olarak, muhtemelen size verecekleri 2 milyon tl onlara bedavaya gelmiş olacak. Fuzul'ün kasasına, sadece izmir buca şubesinden bu ay 55milyon tl girmiş. Bu adamların aylık kazandığı faiz oranını siz hayal edebiliyor musunuz? Siz sanıyor musunuz ki sistem sadece altın günü gibi dönüyor

Bu adamlar bu parayı faiz de işliyorlar, size verdikleri araç parası onlara bedavaya mal oluyor.
Hocam sizin önerdiğiniz bir firma var mı?
Detaylı bir araştırmak istiyorum.
Teşekkür ederim.