Çok kompleks düşünmeye gerek yok. Faizsiz diyorlarsa işletme masraflarının bir şekilde çıkması gerekiyor. Peki nasıl çıkar ? Senin yapacağın işlemden komisyonunu alarak. Komisyonunu alır. 20 kişiyi bir araya getirir. Herkes belirli bir miktar peşinat verir. Peşinatı fazla veren öne çekilir ve herkes kadınların yaptığı altın günü misali evini arabasını alır. Temel mantık budur. Burda sorun 10 kişini evini aldıktan sonra kalan taksitlerini ödemezse asıl sorun. Tabii onların da güvencisini alıyorlardır zannımca.
@metalajans34;
@HC_Social; @
ArasTasarim
Hocam mesele şu aslında. Şunu merak ediyorum.
Aylık 5000 taksit ile 2 milyon demek 400 ay yani 30 küsür yıl demek.
30 küsür yıl boyunca sabit taksit nasıl olur?
Bu şekilde tüketici için çok cazip gözüküyor.
Onlar herkersten toplu dosya masrafı almış vs. zart zurt onlar çok önemli değil.
Burada bir ali nazik oyunu var mı onu merak ediyorum.
Girip girmemekte tereddüt ettim.