Selamun aleyküm
18-20bin bütçem var taksitle alacağım öyle çok televizyon izlemiyoruz anca internetten film vesaire bu 2sini buldum ve sunny var birde sizce hangisini önerirsiniz.
Merhaba çok bilgi kirliliği mevcut. 50 ve 55 ikiside çok küçüktür salona yakışmaz yatak odası çocuk odası için idealdir. 65 harici almamanızı tavsiye ederim.
https://www.arcelik.com.tr/televizyon kısmın dan sizlere tavsiyem. Arçelik marka almanız daha iyi olur. TCL tavsiye etmiyorum. Söylemlerim yanlış anlaşılmasın bu işin erbabı sadece arçeliktir. LC de gelir orada yaptırır , Oled de , Qled de , Led de , Philips de , sayardım daha çok.
Yılda milyonlarca televizyon üretme kapasitesine sahiptir.
LCD, LED ve Smart TV üretim hatları bulunmaktadır.
Avrupa başta olmak üzere 100den fazla ülkeye ihracat yapılmaktadır.
https://nobetvar.com/wiki/index.php/...%C3%BCn_Gururu
Merak ettiğiniz bir kısım varsa yardımcı olabilirim.