benide aradılar bkere faturasız hattayım o zaman 165 tl ye bir paket teklif ettiler 3 ay cayma bedeli ödemeden geri faturasıza dönme hakkınız var dedi özellikle tekrar sordum 1 ay kullanıp geri faturasıza dönersem sadece faturamı ödeyeceğim değilmi ek bir ücret vs çıkmayacak dedim evet o şekilde dedi onayladım geçiş yaptım 1 ay sonra diğer hattımda daha iyi bir teklif bulduğum için geri faturalıya döndüm fatura 415tl geldi arayıp sorduğumda 250tl faturalıdan faturasıza geçme bedeli yansıtıldığını söylediler ne kadar uğraşsamda geri alamadım en sonunda başka operatöre geçtim daha da ne kullanırım ne kullandırtırım