Aynı sorun bendede vardı. Aradılar tahattüdünüz bitmek üzere yeni kampanyamız mevcuttur vs dediler dinledim, 420 ₺ 12 ay boyunca sabit ödeyeceksiniz uzun yıllardır müşterimiz olduğunuz için filan dediler. Neyse güzel dedim devam ederken 6 ay sonra faturam 625 ₺ çıktı aradım sizler böyle dediniz böyle ettiniz yok beyefendi 6 ay indirim sonraki 6 ay son fiyat dediler dedim dinleme kayıtı çıkartır 2 3 gün yalandan baktılar sonra her hangi bir hata yoktur dedi

adamlar hata olsa bile hatamız yok der o yüzden yapacak hiç bir şeyimiz yok gibi bir şey maalesef. Tüketici Mahkemesine gitsen de bir şey alan oldu mu bilmiyor.