Üstadım insanoğlunun gerçeği böyle keşke öyle olmasa hepimiz birbirimize yardım etsek birbirimize katkımız olsa ve bu durum karşı taraflarca suistimal edilmese
işyerinde arkadaş ortamında her şeyde de böyle değil midir bu gün yaptığın bir iyilik veya özveri yarın asli görevin olur ve o önceki gün kendinden yaptığın işi yapmazsan bu sefer kabahatli olursun
ben her işe atılırdım hallederim ben derdim ama baktım her ortamda sonradan yorulan/yıpranan/kullanılan/üzülen ben oluyorum
şimdi en anladığım iş bile olsa sesimi çıkartmam (ama izleme takip etme kontrol etme devam kontrolümü koruyorum)
önceden en anlamadığım konularda bile neden yapmıyorum mevzubahis olurken şimdi ise yo ben bilmiyorum bir kaç kere dedikten sonra artık benim değil genelin sorunu oluyor,
ülkecek insanımızın genel özelliği hayır / bilmiyorum diyememek ama bence hepimiz bu kelimeleri yerinde kullanmalıyız.
ama asli görevlerimizi de başkasına bırakmadan ihmal etmeden de yerine getirmeliyiz.
diye şahsen düşünüp kendi kendime uygulamaya çalışmaktayım.
sağlıcakla kalın.