ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaza tutanağına kırmıza geçtiğini ileten yazıyı yazdı. Kaza olan yerde kameralar vardı lakin işletme bozuk dedi sıgortacımla konuştuğumda gerek görülürse polisle gider alırız dedi. Ek olarak elimde video kaydı var adam kendi ağzıyla kabul ediyor
Aksi bir durum olamaması halinde. %100 haklısınız. Aracınız için açılacak olan değer kaybı başvuru araç mahrumiyeti ( Aracınız yattığı kayıp gün parası ) olarak işlem başlattığınız takdirde. Sigortanın karşılamadığı geri kalan tutarınızı. Karşı araç sürücüsü ve karşı araç sahibine hukuki standartlar içerisinde dava açarak icra ve dava yolu ile talep edebilirsiniz.